office@freenetmedia.pl +48 513 747 870

SEO content - dobry artykuł na stronę internetową - część II

część I

Monitorowanie firm z branży i pisanie treści w oparciu o to, co zwiększa ich dochody.

Niektóre z nieprzeciętnych pomysłów odnosi się do treści którą wymyśliliśmy przypadkowo, jednak lepiej byłoby, aby mieć spójny plan tworzenia treści, który nie polega na burzy mózgów.

Przykład jeżeli ta stron jest pozycjonowana na frazę "pozycjonowanie stron Warszawa" piszę content na ten temat.

Krok 1: Utwórz plan promocji treści

Potrzebujesz także plan promowania treści, aby internauci mogli ją przeczytać i udostępnić. Wysyłanie wiadomości e-mail , współpraca z innymi współtwórcami seo contentu, inaczej (treści na stronę internetową) udostępnianie mediów społecznościowych.

Firmy, które odnoszą sukcesy w internecie cały czasu publikują seo content (treść na stronę internetową), odnotują stały wzrost ruchu przychodzącego, wzrost sprzedaży i poprawę świadomości marki w internecie. SEO content (treści na stronę internetową) to zazwyczaj długoterminowa taktyka pozycjonowania, a firmy, które to robią , będą czerpać korzyści.

Czy SEO Content działa?

Dane pokazują że TAK!

Zgodnie z raportem głównych portali związanych z pozycjonowanie stron i seo, pisze, że 82% marketerów, którzy prowadzą blogi do rozwoju swojej działalności, widzi pozytywny zwrot z inwestycji w ruch przychodzący.

Badanie przeprowadzone przez bardzo wpływową agencję marketingową pokazuje, że powiekszanie treści na stronie internetowej generuje 3 razy więcej potencjalnych klientów niż płatne wyszukiwanie adwords. Generuje także 3 razy więcej potencjalnych klientów niż sprzedaż wychodząca, a jednocześnie kosztuje o 62% mniej.

SEO content artykuły na stronę internetową popularność tej formy pozykiwania ruchu cały czas rośnie. W rzeczywistości około 90% dużych firm oraz korporacji wykorzystuje SEO contenet dobrej treści artykuły na stronie w swoich działaniach marketingowych.

Dobrze napisany artykuł na stronę angażuje internautów i daje możliwość firmom budować zaufanie wśród potencjalnych klientów.

Publikowanie regularnie treści na stronie internetowej zwiększa również większy ruch w witrynie i przyciąga linki przychodzące. Linki przychodzące bardzo pomagają w pozycjonowaniu strony internetowej w wyszukiwarkach, ale także zwiększają uprawnienia domeny, co daje lepsze wyszukiwanie po słowach kluczowych jakie wpisują internauci.

W rzeczywistości badanie przeprowadzone przez bardzo dużą i znaną amerykańską firmę zajmującą sie marketingiem w internecie wykazało, że firmy publikujące artykuły na stronie internetowej co najmniej 16 postów miesięcznie uzyskują prawie 3,5-krotnie większy ruch niż firmy publikujące tylko od 0 do 4 artykułów miesięcznie.

Dlaczego SEO content (nowa treść na stronie www) jest ważny?

W świecie, który zmierza w kierunku oprogramowania blokującego reklamy, prywatność konsumentów i rosnących kosztów płatnych reklam, SEO content (artykuł na stronę internetową) to sposób na wyciszenie hałasu i przyciągnięcie docelowego klienta poprzez pomoc w marketingu przychodzącym.

SEO content wyróżnia się na tle innych form marketingu, stawiając internautę na pierwszym miejscu - najpierw dając wartość, pomaga klientowi dokładną informacją, a następnie zdobywając zaufanie i ostatecznie wygrywając sprzedaż.

Inwestycja w SEO content treść na stronie nie będzie natychmiastowo zauważalna, ale ruch, świadomość marki, sprzedaż, będą sukcesywnie rosnąć. Oczywiście jeśli Twoja firma będzie konsekwentna powiększać SEO content na stronie internetowej.

Dlaczego firmy nie weszły w SEO content?

Oto kilka kluczowych powodów…

Konsumenci mają więcej opcji wyboru jeśli chodzi o zakupy.

W przeszłości firmy z największymi budżetami reklamowymi wygrywały, umieszczając reklamy w telewizji lub w gazecie.

Wraz z rozwojem i popularnością Internetu małe firmy mogą rywalizować o swoich klientów i rozwijać swoją działalność, tworząc cenne treści.

Badania pokazują, że około 87% konsumentów prowadzi rozeznanie online przed zakupem produktu lub usługi.

SEO content może być świetnym pomysłem na dotarcie do nowych klientów podczas czytania o twojej firmie w internecie. Opisane w artykule produkty, usługi dostarczają cennych informacji.

Dobry artykuł na stronie internetowej jest podstawą wszystkich innych działań marketingowych

Ludzie z reguły nie lubią tracić, ale lubią być dobrze poinformowani.

Dobra treść na stronie internetowej może posłużyć na innych kanałach marketingu w sieci. Po utworzeniu treści można ją zamienić w wideo, wysłać ją pocztą e-mail do swoich klientów, możesz ją opublikować w mediach społecznościowych.

Lubię myśleć o moich artykułach na stronie internetowej jak o żołnierza SEO contentu, którzy pracują dla mnie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Jakie są zalety SEO contentu?

Oto kilka powodów, dla których powinieneś zainwestować w SEO contentg:

SEO (Search Engine Optimization)

SEO content pomaga stronom internetowym zwiększyć ruch w wyszukiwarkach. Artykuły informacyjne mogą zwiększyć liczbę linków przychodzących.

Oprócz rankingu treści, pisanie artykułów i blogowanie może również poprawić rankingi słów kluczowych na głównej stronie internetowej.

Dobrze artykuły doceniane są także przez algorytm google co skutkuje awansem do 1-10 w google.

Zyskaj zaufanie wśród internautów.

Skuteczna treść pozwala również firmom budować zaufanie wśród klientów, co może prowadzić do większej sprzedaży.

Dobry tekst to również szybkie kształcenie klienta w obsłudze np. urządzenia które klienta chce kupić.

Oznacza to, że nie musisz „poświęcać czasu na wyjaśnianie wszystkiego od początku… Dzięki SEO content zaczniesz szybciej zamykać sprzedaż.

Buduj świadomość marki i przywództwo myślowe w danej branży.

Budowanie świadomości marki i przywództwo to kolejny powód, dla którego content marketing może być skuteczny dla firm. W rzeczywistości świadomość marki może skutkować większą sprzedażą niż próbą uzyskania sprzedaży bezpośrednio z treści.

Możesz budować świadomość marki, tworząc treści, które kierują ruch SEO i media społecznościowe do Twojej witryny. Jeśli masz świetną treść i świetny produkt lub usługę, ludzie będą mówić o tobie, linkować do Twojej witryny i dzielić się swoją działalnością z innymi.