SEO CONTENT część I
Co to jest seo content?
SEO treść jest jednym z najlepszych sposobów na rozwój Twojej strony w internecie w google. Chociaż większość webmasterów słyszała i czytała o SEO content,nie wie, jak dokładnie zrealizować strategię, która przyniesie oczekiwane sukcesy.
Czym dokładnie jest content SEO?
I co zrobi dla Twojej firmy? W tym artykule mam zamiar Ci wyjaśnić!
SEO treść to cykl tworzenia, publikowania i promowania treści w celu zachęcenia internautów, do odwiedzenia twojej witryny. Pisząc treści musisz pamiętać, aby była przydatna oraz interesująca dla internauty docelowego. Dzięki dobrej treści możesz odpowiadać na pytania zadane przez internautów w ten sposób nawiązujesz z nimi kontakt zdobywając zaufanie oraz autorytet. Jednak najważniejsze jest to, że ostatecznie możesz doprowadzić odwiedzających do zakupu twoich produktów i usług.
SEO treści to nie tylko przyciąganie potencjalnych klientów oraz generowanie sprzedaży, ale może plasować świadomość marki oraz przywództwo myślowe.
Teraz bardziej szczegółowo o tym napiszę:
Jak działa SEO Content?
SEO content to proces wieloetapowy, którego rezultatem jest przyciąganie klientów do Ciebie poprzez celową treść. Oto przegląd tego, jak działa SEO content na wysokim poziomie:
Krok 1: Zdefiniuj cele SEO content
Pierwszym krokiem jest podjęcie decyzji, co chcesz osiągnąć dzięki SEO content.
Jeśli przegapisz ten krok, możesz stworzyć mnóstwo treści, które nie przyniosą rezultatów, więc konieczne jest jasne zdefiniowanie celów.
Oto kilka przykładów celów do przemyślenia:
- Promuj nowy produkt lub usługę
- Przyciągnij więcej określonego rodzaju klienta
- Zajmij się powszechnymi zastrzeżeniami, które uniemożliwiają sprzedaż
- Zdobądź zaufanie dzięki dowodowi
- Przyciągaj linki do swojej witryny
Kiedy już zdefiniujesz swoje cele od samego początku, znacznie łatwiej jest określić, które treści muszą zostać utworzone!
Krok 2: Zidentyfikuj docelową grupę odbiorców
Następnie określ, kogo próbujesz przyciągnąć.
Musisz trochę czasu zainwestować na stworzenie idealnego klienta. Pomyśl kim jest Twój idealny klient, w tym także aspekty osobiste.
Co brać pod uwagę : przedział wiekowy, status finansowy, zainteresowania oraz inne ważne z twojego punktu widzenia cechy, które mogą pomóc w sprzedaży idealnym odbiorcom.
Krok 3: Zidentyfikuj ich zainteresowania
Zastanów się, jakie kryteriami się kierują?
Jakie mogą mieć wątpliwości, które możesz wyjaśnić?
Jakie są typowe nieporozumienia, które zniechęcają do zakupu?
Po zidentyfikowaniu tych punktów i pytań możesz przejść do tworzenia SEO content.
Krok 4: Przygotuj plan tworzenia treści.
Sztuka tego cyklu polega na tworzeniu treści, które nie tylko przyciąga i angażuje przyszłych klientów, ale także napędza ruch na twojej stronie.
Zacznij od planu, który pozwoli Ci tworzyć treści w sposób spójny i przewidywalny. Zdecyduj, jak często będziesz publikował treści, jaki rodzaj treści będziesz publikować i w jaki sposób będziesz wymyślał treści.
Kilka sposobów na regularne publikowanie treści to:
Zacznij od analizy słów kluczowych w celu znalezienia fraz kluczowych, których szuka twoja grupa docelowa, i pisz treści wokół tych słów kluczowych. Kolejny pomysł na jaki temat pisać.
Jeżeli pozycjonuje strone na frazę pozycjonowanie Warszawa ta fraza musi się znaleźć na stronie kilka razy dobrze też te frazę pogrubić lub przechylić.